שירות למוצרים שעברו שימוש

אנחנו ב-Crocs Israel מוכרים רק מוצרים איכותיים שבדקנו. זה מאפשר לנו לתת לכם אחריות על מוצרים שקניתם - ולהחליף או לתקן ללא עלות מוצר פגום.

האחריות תקפה לפגמי ייצור ובלאי לא סביר, ולא מכסה נזק שנגרם בעקבות שימוש או אחסנה לא סבירים, וגם לא פגיעה בחלקים כמו שרוכים, נצנצים, אורות, קישוטים, פלקים (החלק התחתון של העקב בנעלי נשים) וכו'.

שירות למוצרים שעברו שימוש

אנחנו ב- Crocs מוכרים רק מוצרים איכותיים שבדקנו. זה מאפשר לנו לתת לכם אחריות על מוצרים שקניתם ולהחליף או לתקן ללא עלות מוצר פגום.

לא תינתן אחריות (לרבות תיקון ו/או החלפה) לרפידות, שרוכים, קישוטים, לניטים, אבנים, פאייטים ושאר תוספות נלוות, קרעים, שריטות, שפשופים, כתמים, קילופים, התכווצויות, התרחבויות, חורים, דהיית צבע, כדוריות בד, אי נוחות, נזקי חום, נזקי אש, נזקי קור וכיוצ'. יורחב האמור לעיל כי האחריות הינה על פגם ייצור במוצר בלבד.

לא תינתן אחריות לטובין אשר כובסו שלא על פי הוראות היצרן. לא תינתן אחריות לטובין שנפגמו כתוצאה מבלאי, שחיקה, שימוש וכיו"צ.

איך השירות עובד?

    • מוצרים יתקבלו לבדיקת החברה עד 3 חודשים מיום רכישתם ובתנאי שהוצגה חשבונית קנייה.

    • את המוצר אותו אתם מעוניינים שנבחן יש להפקיד בכל אחת מחנויות הרשת ברחבי הארץ.
    • בזמן ההפקדה יש להביא חשבונית, זיכוי או הוכחת קנייה אחרת.
    • מענה ראשוני לפי בדיקת החברה יינתן לצרכן עד 5 ימי עסקים מרגע הפקדת המוצר לבדיקה באחד מסניפי הרשת (כאשר מדובר בבדיקת היצרן – משך הזמן תלוי במהות הפגם ובזמינות היצרן), והטיפול יינתן עפ"י החלטת החברה (זמן הטיפול עצמו עשוי להשתנות בהתאם לסוג הטיפול שהוחלט על ידי החברה).

      בתום הטיפול בפנייה שלכם, יש לאסוף את המוצר מהחנות בתוך 14 ימים. מוצרים שלא יידרשו בתום תקופה זו ייתרמו לנזקקים.
    • כאשר נפתחת פנייה בסניפי הרשת, על מוצר שעבר שימוש כל השרות מתחילתו ועד סופו יינתן רק בסניף זה (לא ניתן להפקיד את המוצר בסניף אחד ולקבל בגין אותה פניה שרות בסניף אחר ברשת)

      שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור בכל שאלה או בקשה במייל, בווסטאפ
    •  052-3243538 Info@crocs.co.il או בטלפון :  03-6213033