
בקרוקס ישראל אפשר לקבל את המשלוח עד פתח הדלת!
מדיניות משלוחים
משלוח עד הבית:
מחיר: 19.90 ש"ח (חינם בהזמנה מעל ₪249).
זמני משלוח: עד 10 ימי עסקים.
כשההזמנה מוכנה: השליח יתקשר לתיאום המשלוח
סוגי ועלות משלוח
- ברכישה באתר תוכלו ליהנות ממשלוחים לרחבי הארץ, עד 10 ימי עסקים (ייתכנו עיכובים).
- מוצרים שהוזמנו באתר יסופקו באמצעות חברת שליחויות חיצונית (להלן: "חברת השליחויות").
- המשלוחים יתבצעו לאזורים אליהם תגיע חברת השליחויות והכל בכפוף למדיניות חברת השליחויות, לרבות בעניין ההתחייבות למועד המשלוח.
- משלוח חינם בהזמנה של מוצרים בשווי של 249 ₪ ומעלה (עבור כל הזמנה).
- עלות המשלוח היא 19.90 ₪ (עבור כל הזמנה).
איסוף מסניפי החברה
- לא ניתן לאסוף את ההזמנה בסניפי הרשת.
מעקב אחר סטטוס הזמנה



החזרה והחלפה

אם עדיין לא עברו 3 חודשים מהקנייה, אפשר להחליף את המוצר באמצעות שליח עד הבית במחיר של 36 ש"ח. כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח מייל עם פרטי הבקשה, ואנחנו ניצור איתכם קשר לתיאום.
הזמנת שליח
אפשר להחליף את המוצר בכל אחת מכ-3 החנויות שלנו ברחבי הארץ. יש להביא את כרטיס האשראי איתו שילמתם וחשבונית הקניה שנשלחה במייל. אם לא נשלחה יש לפנות לשירות הלקוחות.
רשימת סניפיםמדיניות החלפות והחזרות
- משתמש שביצע הזמנה באתר או בטלפון רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), והכל בהתאם לתנאי ביטול העסקה המפורטים באתר. זכותו של המשתמש לבטל עסקה אינה גורעת מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה אם תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשותו של המשתמש.
- המשתמש רשאי להחליף המוצר במוצר אחר, או להחזיר את המוצר ולקבל בגינו שובר זיכוי לרכישה בסניפי הרשת הפיזיים, בתוך 3 חודשים ימים ממועד קבלת מוצר שרכש באתר ו/או בהזמנה טלפונית, באחת מהדרכים המפורטות להלן:
- באמצעות הגעה לאחד מסניפי קרוקס ישראל.מבלי שנעשה בהם כל שימוש, כשהם שלמים, באריזתם המקורית, ללא פגיעה, נזק, פגם וקלקול מכל מין וסוג ובמצב שהוא קיבל אותם לידיו. החלפת המוצרים תתאפשר בהצגה של הוכחת רכישה, ובהתאם למלאי הקיים בסניף.
- עלות החזרת הזמנה לחברה באמצעות שליח מטעם חברת השליחויות הינה: 36 ₪.
- עלות החלפת מוצר באמצעות שליח מטעם חברת השליחויות הינה: 36 ₪.
- תיאום איסוף מוצר על ידי שליח ניתן לבצע באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה .
- למען הסר ספק, בכל מקרה של טעות בהזמנה על ידי החברה, או פגם במוצר, החלפת המוצר תיעשה באותו האופן בו סופקה ההזמנה המקורית (איסוף בסניף/משלוח עד הבית ללא עלות).
- שובר זיכוי לרכישה בסניפים הפיזיים של הרשת שבתוקף לשנתיים? בכפוף למדיניות בסניף.
פרטים כלליים
משלוחים, החזרות והחלפות
- יום עסקים - ימים א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וימי חג. יום ביצוע ההזמנה לא ייחשב כיום עסקים.
- הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 12:00 ייחשבו שבוצעו ביום העסקים הבא.
- החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
- תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.
- מובהר, כי זמני המשלוח הינם משוערים ותלויים בחברת השליחויות. בהתאם, החברה אינה יכולה לקחת אחריות למועד המשלוח, על אף שהיא עושה את מירב המאמצים על מנת שמשלוחיה יגיעו במועד. החברה לא תישא באחריות לאיחור/עיכוב במועד אספקת המוצרים.
- החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של החברה ו/או של חברת השליחויות, לרבות, אך מבלי לגרוע, מלחמות, שביתות, אסונות טבע, אירועים ביטחוניים, מגפות, סגרים, תקלות במערכת המחשוב, תקלות במערכות הטלפונים, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, שינויים במצב הביטחוני, בריאותי ומצבים ואירועים נוספים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת השליחויות.
- לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח.
- ייתכנו זמני אספקה גבוהים מהרגיל עקב עומסים עקב אירועים ו/או מבצעים מיוחדים (לדוגמא: בלאק פרידיי, חגי ישראל וכיוב').
- מובהר עוד, כי אספקת המוצרים על ידי חברת השליחויות ליעדים מרוחקים תוכל להאריך את זמן אספקת המוצרים. לרשימת היעדים המרוחקים יש להיכנס לאתר חברת השליחויות. אין צורך להמתין לשליח בבית, חברת השליחויות תיצור קשר עם הלקוח עבור מועד האספקה.
שירות לקוחות
ימים א׳-ה׳ , בין השעות 10:00-18:00
טלפון שירות לקוחות
03-621-3033
שעות פעילות ימים א׳-ה׳ , 10:00-18:00
טלפון מחלקת מכירות
03-621-3030
שעות פעילות ימים א׳-ה׳ , 10:00-18:00
- הדף יתרענן במלואו לאחר הבחירה.
- נפתח בחלון חדש